Thursday, December 9, 2010

my lifestyle

waaahh..cerita pertama yang aku nk tulis nih..haha

6 disember yang lepas adalah ulang tahun kelahiran adik bongsu ku yang ke-7...sudah besar rupe nye adikku yg sorg nih..hehe

nak dijadikan cerita,,,,

mak mesej cakap jgn lupe bufday acim. biasa nya kitorg smbut ulang tahun kelahiran makan kek same2 adik bradik.. ;p
disebabkan 6 disember tersebut hidup ku TERsangat   laa busy..huru-hara dah hidop nih mne nk kjar ngn meeting grand dinner nyer..lab report nye..tutorial nye..stdy agy...huhu..so aku putuskan p mak aku yg aku mau blk 7 disember..so kek jgn potong lg..tunggu aku blk..hahahaa *mcm bufday aku lak rase nyerr ;p


tetibe..,har mesej ajk pi icity,shah alam...aku mmg teringin nk g sane.so aku pun setuju la.ptg 6 disember yg huru hara tu pun aku g jugak la shah alam.

halangan pertama : bas rosak pulak daah...kne stop kt klang central..waaaaaa..penatttttttt!

akhirnya sampai jua lah sacc..g makan pizza jap ngn kawan2 har.hajat nye nk makan pizza cheese yg terbaru tuh..last2,pizza tu daa abesssss :'(  order je la pizza biase TAPI still sronok sbb dapat mkn pizza..hahahahaahahaha

jam 10pm : ..nk pi icity..tetibe
tmbul nye persoalan nnt bahaya sbb kite sume girl shja..daku pun terpikir sejenak,BETOL JUGAK TUH.ZAMAN SEKARANG NI..HAISSHHHHH..MCM2 KEMUNGKINAN,
sbg lngkah kselamatan kami decided tuk tak pegi.sedih rase hati ini..huhuhu.. tp terpkse lah.takde spe nk jd bodyguard..hehe
 then di tgh2 mlm di bndr shah alam y rmai org,kami pun mnaiki bas pulang ke uitm shah alam. tumpang tidur..hehe

jam 11am..OOOPPPPSSSS..baru bangun tdo.hahahahaha

LAPAR? tahan jap..

1.30pm : terus grak g kolej mawar jap jumpe mmber sepintar. elyshia n shiqah.. then trus balik smula ke bndar shah alam.


pi beli mknn biungkus kat seksyen 2 bawak g makan kat tepi tasik shah alam..waahh...PICNIC! bessttt.. tenang jap dpt tgk air beralun ditiup angin sepoi2 bahasa,, *BERsastera jap..heheh


jam 4.30pm : kemas2 n kelam kabot pegi pkns beli t'shirt baru utk kuliah...then rush trus g plaza alam sentral semata2 nk g cari HADIAH kereta seperti permintaan adikky sayaaaangggku *kakak mithali ni.hahaha

jam 6pm : berlari ke bustop sbb MAAAKKK suda tepon suruh balik cepat nk potong kek nih.semua org sedang mnunggu kepulangan ku, :)  nseb baek mase smpai bustop,bas masih disitu seakan-akan mengerti yg aku tgh rushing.hihihii.. 

jam 7pm : selamat sampai PUNCAK ALAM!!

jam 8pm : bergegas pulang ke umah ku di saujana tercinta.sampai je umah trus potong kek..ceehh,cam VVIP lak.hehehe..

jam 10pm : siapkan lab report chemistry sbb pg2 esok nk kne hantar,huuuuuu..

jam 11pm : g mah my bff,norzarifah md azmi.nak tumpang print...hahaha..thnx dear.so sorry it was already late at nite.i have to..huhu

jam 12am : settle sume kje..TIDO.......sbb? nak kne bangun kol 6pg sbb kne rush balik kolej kerana kelaas ku start pkul 8.30am..ngn exprmnt kimia xsiap skecth the flow nye lg..hohhoo

~the end of that day =)...~ 

   

No comments: