Wednesday, January 26, 2011

jealous???

kepada beliau..fine,peperangan PSIKOLOGI TAMAT!!

ermmm,,,, xkisah la,, kawan tetap kawan..fren 4 eva! ;D
ni antara kawan2 ak kat uitm puncak alam~

 me & fikri syafiq (committe grand dinner)


me & amirr salleh (my lecturemate)

me & mirux ( my lecturemate )

me & shah ( ex-lecturemate )

 the 5 subuh ( my love )

 me ( saje posing cam gini,hahaha )


 gambar2 lain byk sangat dah kat fb..ak malas dah nk upload,,hahaha,,take a look at my fb la ea,,mekaseh..he3

tamat sudah dinner. no more meeting.. no more letter.. gonna miss the committe members.. now masing2 fokus study..lg satu bulan setengah je nak abess.. hope the best for all of us.. ameen .. insyaAllah,,we'll meet again next time. =)

p/s : KAWAN BIAR BERIBU BERJUTA BERMILLION..TP KASIH PADA YG SATU!!!

No comments: