Thursday, May 19, 2011

akibat nyee

mata rase nk tercabuttt.. panasss semacam...
kepale berpusing..... peninggg giler..
xlarat nk berckp....huhu
namun ku gagahi jua jejari kecil molekku menaip.. hihi
hari2 ulang alik gi keje meredah panas hujan x menentu,,
smpai je umah da penat trus tdo..
akhirnye sakit la aku.....hwa.....
gi klinik kol 1.30pagi yg jaraknye 15minit dari umah...
[blh jd 20-30mnit kalo waktu siang]
tenkiu mak =)
gastrik mnyerang lagi,,,,
bukan nyer aku tanak makan tp xde selera nk wat guane..
pantang yg doktor bg pon abes aku langgar semua,,
bedal sesuke hari aku,..
ntah la... ape nk jadik ngn aku nih,.
any advice??
hobi baru aku wat mase ni termenung... hahahaha
pantang ade mase... termenung jelah jwbnyer..
p/s : nk amek kos ape nih? =.='

1 comment:

meme said...

aku pon tataw nak amek course ap yah... ponin kpale den~~