Sunday, April 17, 2011

kenangan sebelum grand dinner

tringat kenangan sblm dinner,,
sume org busy terkejar2 byk bnde nk buat,,
meeting2,,,
hahaha,,
adakalnye aku xdpt juga g meeting skali due dsbbkn akademik,,
walopun 4 subjek jerrr,,
tp perggghhhh
tension nk mati.,.
tak terkejar mne nk wat tutorial nyer,,
nk buat assgmnt nyer,,
stdy agy,,,
ape2 pun,,,i'm glad dpt jd sbhgn fmly jawatankuasa dinner tuh,,
pngalamn y paling berharga,,
as experience is the best teacher,,
mcm2 karenah boleh kite tgk,,
mase stress bile sume tertekan byk planning kne buat,,
pengalaman mcm ni bukan slalu blh dpt,,
slain tu,,dpt tmbh kenalan,,
drpd xpenah kenal,,jadik kenal,,
drpd sembang dlm fb jer,,,blh kenal kt alam realiti,,
mcm2 la,,

to afiq che man,, ni antara kenangan kite wat pngumuman dlm lcture hall,,
hahaaha,, klakar bile aku terkenang mase nih,,
sbb?? kawan aku ckp mase 1st announce tu suara ok,,
tgn pun ok,,mcm dah biase ckp dpn org ramai cmni,,
but 2nd announce mase kau xde,,aku kene announce sorg2 mase kuliah prof ahmad,,
waaa,,, rase nk nges je mase tuu,, 
hahha,, klakar
kawan aku ckp time tu suara ok tp tngan mnggelatar dy nmpk,,
tu sume gara2 prof ahmad lah,,
haha,,, cuak nye pasal,,


tringat kisah 'boys over flowers'
laa punyer nk explain pasal etika pakaian dashing tuh mcmne,,
kahkahkaha,, ;p

2 comments:

Ibnu Saleh said...

nape gamba kembang wey? haha.

DELIMA SUBUH said...

haha,, xtahu lorh huhuhu