Saturday, August 20, 2011

work work work

hai kawan2 sekalian,,,waa,,sudah lame tak update blog,,,huuu.....

sejak awal mei aku dah terbiasakan diri mem-busykan diri ngn keje..haha,,ade la sejarahnyer....hehe,,kenangan masa silam,,

masa berlalu ngn pantas,,,,menghitung hari je aku bakal berhenti kerja di klinik ksayangan...sobbss.. :'(
7 hari sahaja lagi aku akan kerja di klinik perubatan balqis dan surgeri,,sedih jgak,,apa kan daya,,perjuangan ku dlm menuntut ilmu haruslah diteruskan,, 

alhamdulillah,,
aku bakal melanjutkan plajaran dlm Ijazah Sarjana Muda Kepujian Pentadbiran Kesihatan.
sedikit sebanyak dgn pengalaman bekerja di klinik aku dpt tahu dan mngutip sedikit sebanyak ilmu mngenai dunia kesihatan yg ada..sempat blajar jenis2 ubat utk diberi kps patient walaupun  aku bukanlah seorang DOKTOR,,berpengalam menolong doktor mencuci luka dan melihat sendiri doktor menjahit luka patient akibat kemalangan,,,melihat dengan mata sendiri darah mengalir akibat accident..luka yg sgt menyakitkan..walaupun aku bukanlah NURSE bersijil..huhu,,,aku blajar mngenai panel2 yg ada..ING Insurance..PM Care,,MKM,,etc,,berkawan dengan mereka2 yg telah bergelar IBU,,sedikit sebanyak bercerita dan blajar mngenai pengalaman mereka mngenai menguruskan anak2..seimbangkan dengan kerja,,walaupun aku bukanlah seorang IBU lagi..terime kasih kawan2 sekalian..gonna miss u.. <3


  mereka lah teman suka duka. perbezaan usia bukanlah halangan. :)

bergambar bersama si purple! :D

banyak nyer ubatttt,,huu,,sila plih nk ubat ape,,he3. XD
mereka lah teman2 sekerja ku.. family klinik perubatan balqis. =)
i gonna miss uols....selamat bekerja...andai ada rezeki kita pasti bersua lagi,,terima kasih kerana sudi menjadi sebahagian daripada hidup insan bernama NURUL HIDAYAH BINTI MUHAMAD BADRI. =)
~KAK ISZAHARTINI~
~KAK IZAH~
~KAK FYZA~
~SITI HAWA~ 
 

3 comments:

iszahartini ismail said...

GOOD LUCK NURUL HIDAYAH......... smga berjaya dlm study & wish u all d best.....

iszahartini ismail said...

good luck NURUL HIDAYAH......smga berjaya dlm study & wish u all d best.....

Dayah Badri said...

tq kak tini. <3