Sunday, December 11, 2011

BASKETBALL (Sukan antara fakulti)

setelah 2 kali walk-over tetibe di suatu malam yang hujan rintik2..kene lawan fakulti business di uitm shah alam utk rebut kedudukan juara kumpulan C..
perghh....
lawan fakulti aku sendiri..aku main basketball utk fakulti sains kesihatan,,haha,,
terkejuttttt mungkin maka kalah la kami pd mlm tersebut..aku tak main pon malam tuh..yakni bukan coach yg berada disitu..maka menurut perintah asstant coach lah..jd aku reserve jekk.....
game mlm tu siyes laju giler..10minit je main..
lawan ngn dak2 masum lak tuh..huhu..frust takleh kata ahh..penat training kot..
 
btw thank god..alhamdulillah..
diberikan peluang utk lawan lg..next game pg2 esok di tmpt sama..uitm shah alam..akan bertemu pasukan fakulti undang-undang..huhuhu jugak..
budak masum yg main dlm team tuu..mmg hummppppp laaa jwp nye,.. 
whatever it is..da plan betol2..
nk tebus kekalahan pertama..tp still bergantung pd asstant coach samada aku dimasukkan ke tak esok.
.hope dpt main sok..semoga menang top 3!!!!!! 
lepas frust tu sempat la gak snap beberapa pic..
mlm tu tak tdo kolej pon..kol 2 lebih pg lpas sembang2 dlm keta and lepak-ing at mcd meru ke klang central kot..
kitorg balik tdo umah senior fisioterapi jek kat fasa 2 puncak alam,hehe...

 tu die...aku memakai jersi 7!! yaho0ooo...

lepas training...penaattttt.. :/


p/s : PLEASE DOAKAN ESOK MY LAST TEAM MATCH MENANG.. HUHU.

No comments: