Sunday, February 5, 2012

Kuantan

assalamualaikum stalker sekalian. haha.

i'm juz came back from kuantan. jauh perjalanan. so tired! but i'm happy with this journey,

1st aku pegi majlis kazen aku bertunang kat lepar hilir. beliau berusia 21 tahun. tahniah diatas pertunangan. bulan 9 ni insyaAllah kawin. semoga berbahagia senantiasa. (akhirnya aku sendiri yg entah bila akan bertunang. touching jap. sob3 :( haha )

bergambar bersama saudara mara :D

2nd aku pergi jumpa cik yana makhtar!! alhamdulillah..tercapai hajat aku..almost a year x jumpe...sumpah rindu. yana bawak aku pusing2 kuantan..gi umah die kt tmn gelora,kuantan..tp jap aje jumpa..huhuhuhu..sdihnyer..xpelah,sure ada hikmahnya..kita bertemu dan berpisah kerana Allah..mahu berjihad menuntut ilmu. sahabat hingga ke syurga insyaAllah. sy sayang kamu cik yana makhtar. :DD

 cik yana makhtar and me at tanjung api. <3


3rd tetibe ditakdirkan bertemu kembali dgn mmber skolah menengah aku..jeng3x.. beliau adalah ijat!!!! hahahaha XD
siyes lama gila x jumpa.. thnx to him sanggup dtg jumpa aku mlm2 buta..naik moto ditemani shabat beliau..
sorry der,,xsempat g makan sama,,mak aku tdo n kunci keta kat beliau..huhu..next time insyaAllah.
mengimbau kembali kenangan di zaman persekolahan..zaman aku xmatang..haha..eh jap,,skang aku da matang ke? kahkahkah..makin childish ade laa.. he3.
hope to see u in the future too.

gambar beliau? xde la pulak. sorry. hoho.
p/s : sekian sahaja story kali ni sempena cuti kali ini.

No comments: