Saturday, March 24, 2012

sekian lama x update

assalamualaikum

sekian lame x update!! haha

malas + busy kot.. addict ngn runningmen.. <3

line tenet punn mcm semput je..huk3..sbb tu mls nk on9.. ;p

ermmm.. nk cite ape erk..

aku tgh sbuk study..tu jelah kot..mnggu depan quiz!!!!! =.='

as setiausaha untuk kertas kerja field trip to MAKHOTA MEDICAL CENTRE and HOSPITAL MELAKA...

and start kelas traditional dance.. huu.. mcm best la pulak..heheh

seriously i miss the time i spent with 5 DAWN a years ago. :'(

erm.., my life? biasa2 je juz like before.

bukan mudah nk buang rasa sayang kalau sekali kita dah sayang kat orang tu. am i right? setahun lebih sudah berlalu. sudah tiba masa nya aku kuburkan kisah lalu. kalau lah boleh aku tunaikan permintaan kamu, alangkah baik nya. malangnya, tak semudah itu. sejak setahun lalu aku berusaha, belum berhasil lagi. bukan aku tidak mahu, cuma aku insan biasa yang butuh waktu! tapi setahun lebih sudah berlalu. berapa banyak masa lagi yg aku perlukan? aku tidak ada jawapan nya. cuma yang pasti..aku sedang teguhkan hati aku kembali seperti duluuu sehingga tiba masa nya.

p/s : i'm juz an outsider. :(
p/s : FOCUS STUDY!! semoga aku dpt DL lg 2nd lg. kemon dayah~

No comments: