Saturday, January 7, 2012

selamat bertunang

assalamualaikum,, 
apa khabar?
semoga baik2 saja okay.

entry ni saja nk wish SELAMAT BERTUNANG KEPADA COUSIN KU..
akak sarah,25yr with her fiancee.
semoga berkekalan hingga ke jinjang pelamin dan seterusnya hingga ke syurga hendaknya.
so sorry xdpt nk blk..final exam woo00..
huhuu.. sdihnyer :'(

aha, tahniah gak kpd kazen ku yg bakal bertunang 4/2 nih..
zirah,21yr...
de rezki insyaAllah aku blk lah kuantan tu,
dia tua stahun kot dr aku.
pergghhh..
aku nih still childish kot. xde sape nak.
so conclusionnyer timing aku utk mnikmati detik2 cam ginih lmbt agy ah kot.
hahahaa..

my life is all about studying and basketball.
dats all.
busy with assignment coz STUDY is my priority.

konklusi nya : aku muda lagi. HAHAHA. ;p 

p/s : TAHNIAH dan SELAMAT BERTUNANG. kawin nnt nurul nak jadik pengapit okay! =)

No comments: