Monday, January 23, 2012

Faculty of business management

Assalamualaikum readers!

nk buat luahan hati jap.


seriously aku upset. betul kata cikza, peluang dtg skali je. kalau sdah terlepas, ssh nak dapat balik.
huhuhhuhu

aku cukup x suka kalau org ckp aku budak OM!
(OM=Office Management)

why?

maybe sbb aku takleh terime fact yg aku xdpt sambung kos yg aku nak.

aha, sebenarnye dipendek cite sebab aku TAK SUKA!

readers, OM tak wujud dah ye. harap maklum.

now i'm belong to Faculty of Business Management. Uitm Puncak Alam. Majoring in Health Administration (Hons)

kalau kau suke OM, then up to u lah. sbb ianya mmg pernah wujud tp dah diserapkan kedlm fakulti perniagaan

aku still ada subjek office mase semester 1.

ok je..nice subjek!

tp mungkin sbb aku xleyh terima aku tak in majoring science and aku TER-lepaskan peluang studying in bachelor of Biology! :'(

sedih der woitttt.................



p/s : hope result semester 1 kluar x lame lg gempaq la! aku study pulun gile2 nih. haih.

No comments: