Monday, January 23, 2012

tarikh keluar result final exam ijazah sarjana muda

assalamualaikum,, hai,,hai,, 

apa khabar readers? HAHA.

mengumumkan, 22FEBRUARY2012 adalah tarikh keluarnya keputusan peperiksaan bagi ijazah sarjana muda.

anda sekalian boleh la check kat student portal bermula jam 9 pagi.

all the best to uols. XD

aha, tetibe teringat kenangan masa jawab exam kali ni di kolej.
kehkehekeh..

okay, lets move to the point.

perghhh,,kali ni seriously study babeng aku. pulun sampai nk gila.
org lain mungkin tak nampak aku study. dorang nampak aku main je.
tp kalau aku kuar g court tu aku bawak buku ye kengkawan sekalian.huhu.main basketball and study. seimbang! hahaha. ;p
ni aku letak sket la gambar situasi aku final exam kali ni.

ngn bilik2 aku sklai kene tempias penangan final exam. huhu..
readers uit, tgk2 gak tp please jgn gelak erk. -.-'


 computing yg uuummpphhh =.='


sempat lagi bace novel mase gap 2 hari exam. pergh. aku tension!


sepah gile katil. saje nk tunjuk KONON NYER aku study. ;p


sepahnyer la bilik. haih. :/


baju bergantung. =.='
kertas aku tampal kt dinding so that mase berguling2 nk tdo leh r aku tenung dinding. :DD


dorg study anatomy kt court. aku study human communication. 
nice combination! HAHA.


khusyuk mendengar explanation dari akak bell.. pergh. he3.


lepas penat study,,kite main lah pulak. hehehhe. XD

p/s : semoga yg terbaik result kali ni. ameen. =)

2 comments:

meme said...

aku nampak bantal love merah.... heeeeehhheeeee.... aku jadikan tu bantal busuk aku.. takleh tdo kalau takde... hihihi

Dayah Badri said...

meme : same goes here!! nak tido WAJIB peluk bantal LOVE tu!! hehehe. <3